تعرفه مرکز تماس ابری

خدمات مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی برای کسب و کار شما در کیوآفیس ارائه می شود.

میتوانید بسته به نوع نیاز پلن های خود را انتخاب کرده و از این خدمات بهره مند شوید.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن یک مرکز تماس ابری پیشرفته را برای کسب و کار خود داشته باشید.

مرکز تماس ابری

لیست تعرفه

سرویس پایه

مناسب برای کسب و کارهای خرد

89,000 ت / ماهانه

  • 1 عدد داخلی
  • تماس دو طرفه
  • ضبط مکالمات
  • دایورت تماس
  • خط 8 رقمی رایگان
  • تنظیم IVR
  • پنل گزارش تماس
  • هزینه راه اندازی : 299 هزار تومان (یکبار پرداخت)
ثبت سفارش

سرویس لایت

مناسب برای استارتاپ ها و شرکت های نوپا

399,000 ت / ماهانه

  • 2 تا 5 داخلی
  • تماس دو طرفه
  • ضبط مکالمات
  • دایورت تماس
  • خط 8 رقمی رایگان (پرداخت سالانه)
  • تنظیم IVR
  • هزینه راه اندازی : 749 هزار تومان (یکبار پرداخت)
ثبت سفارش

سرویس سازمانی

مناسب برای شرکت ها و سازمان ها

599,000 ت / ماهانه

  • 6 تا 10 عدد داخلی
  • تماس دو طرفه
  • ضبط مکالمات
  • دایورت تماس
  • خط 8 رقمی رایگان (پرداخت سالانه)
  • تنظیم IVR
  • داشبورد اختصاصی
  • هزینه راه اندازی : 1459 هزار تومان (یکبار پرداخت)
ثبت سفارش

نکات مهم :

  • “سرویس پایه” در بسته های 3 ماهه ، 6 ماهه و 12 ماهه قابل ارائه خواهد بود.
  • هزینه خط عیر رند معمولی از 218 هزار تومان
  • اپراتورهای همکار : آسیاتک و پیشگامان
  • هزینه راه اندازی یکبار پرداخت می شود و در شارژ ماهیانه مشترک اعمال نمی گردد.
  • هیچ محدودیتی برای استفاده از سرویس برای مشترک وجود ندارد.
  • برای ارائه سرویس احراز هویت توسط کیوآفیس انجام می شود.

سوالات متداول

سر شماره پیشنهادی ما از اپراتور آسیاتک و پیشگامان خواهد بود و با سر شماره 9101 – 9130 و 9109 خواهد بود.

البته ما محدود به این سه سرشماره نخواهیم بود و میتوانیم این امکانات را در هر سرشماره ای به شما ارائه دهیم.

ما به عنوان یک پروایدر سراسری در کل کشور توان ارائه سرویس را داریم. در حال حاضر نیز در همه استان های کشور آماده واگذاری سرویس است.

شماره ای که شما انتخاب میکنید به صورت یکتا و منحصر بفرد در اختیار شماست و ما دخل و تصرفی در این موضوع نداریم.

شماره انتخابی شما 8 رقمی با کد 9 خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس نیاز به زیرساخت خاص اینترنتی ندارید تقریبا با هر دیوایسی میتوانید از سرویس ما استفاده کنید ، مگر در شرایط خاص

کاربران اغلب صرفه جویی در هزینه ها را به عنوان دلیل اصلی استفاده از VoIP بیان می کنند، اما دلایل دیگری هم وجود دارد. یکی از این دلایل، انعطاف پذیری سیستم های VoIP است، به طوری که شما می توانید یک شماره ثابت و یکسان داشته باشید و در هر نقطه ای از دنیا که باشید به تماس های خود پاسخ دهید. VoIP همچنین قابلیت سفارشی سازی و مدیریت بالایی دارد این ویژگی به خصوص برای شرکت های کوچکی که در حال گسترش هستند مناسب است.

بله قطعا شما می توانید با هویت شخصی خود نیز یک تلفن اینترنتی داشته باشید.

مالکیت این خطوط قطعی و بنام کاربر خواهد بود، به محض فعالسازی خط یک پیامک از سازمان تنظیم مقررات رادیویی (CRA.IR) دریافت خواهید کرد که می توان به راحتی استعلام خط را پیگیری نمود.

کیوآفیس می تواند به عنوان یک سرویس دهنده زیرساخت مناسب برای خطوط ویپ را ارائه کند. شما می توانید با استفاده از پلن های سایت از خدمات بهره مند شوید.

برای خط های اینترنتی با اطلاعات حقوقی می توانید هر تعداد تماس همزمان که نیاز داشته باشید دریافت کنید.

شما با مرکز تلفن ابری از محدودیت های نقل و انتقال مکانی بی نیاز خواهید شد و بدون هرگونه محدودیتی می توانید خط تلفن خود را در هرجایی که اینترنت داشته باشید استفاده کنید.