دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

دفتر مجازی کار

شروع قیمت ها از 89000 تومان ماهانه
جدید

چگونه با خط مجازی اینماد بگیریم

مقدمه

یکی از دغدغه های اساسی وبستران و شرکت هایی که قصد دریافت ای نماد دارند. این است که چگونه کد احراز تلفن ثابت را از خطوط ویپ یا خط مجازی شماره گیری کنند.

برای این منظور در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور از خطوط خریداری شده دفتر کار مجازی کیوآفیس در ای نماد استفاده کنید.

چگونه با خط مجازی اینماد بگیریم

همانطور که از قبل میدانید، شما ابتدا باید یک تلفن ثابت ابری خریداری کنید. سپس این تلفن توسط مجموعه کیوآفیس برای شما راه اندازی شود.

زمانی که امکان برقراری تماس از این خط برای شما فراهم شد. با مراجعه به پروفایل ای نماد خود کد احراز تلفن ثابت دریافت کنید.

سپس با ثبت یک تیکت با موضوع ” احراز تلفن ثابت ویپ ” شماره تلفن مجازی خود را به همراه کد احراز + اسکرین پروفایل کاربری خط مجازی که نزد اپراتور دارید. درخواست احراز تلفن ثابت کنید.

سپس اپراتور ضمن بررسی ادعای شما مبنی بر مالکیت خط با شماره ی شما تماس خواهد گرفت. و شما می توانید برای ایشان کد را بخوانید.

به همین ترتیب تلفن ثابت شما محرز می گردد و در نماد شما ثبت می شود.

 

اگر شما صاحب کسب و کار و یا فروشگاه اینترنتی هستید و نمیخواهید از تلفن ثابت منزل خود برای ای نماد استفاده کنید. مجموعه کیو آفیس می تواند با راهکار ویپ به شما در حل این مسئله کمک کند.